Kamis, 26 November 2015

Acupuncture - A Holistic Ally Terbukti Yang Boleh Menyelamatkan Pelan Berat Badan Anda

Acupuncture - A Holistic Ally Terbukti Yang Boleh Menyelamatkan Pelan Berat Badan Anda

Akupunktur adalah sistem kuno perubatan yang berasal beribu-ribu tahun yang lalu di China. Falsafah di sebalik akupunktur berhasrat untuk mengekalkan kira-kira dan kesejahteraan di dalam badan dan menggalakkan kehidupan dan panjang umur. Akupunktur digunakan untuk merawat pelbagai jenis penyakit dan gangguan seperti sakit, isu-isu pencernaan, kesuburan atau masalah hormon, kebimbangan, kemurungan, gangguan tidur dan asma. Ia benar-benar satu bentuk yang luar biasa dan berkesan perubatan. Tetapi, bagaimana ia dikenakan kepada penurunan berat badan? Bukan sahaja ia memohon kepada penurunan berat badan, akupunktur akan berubah kesihatan anda selama-lamanya!

Meningkatkan penghadaman, mengurangkan berat badan

Pencernaan yang sihat adalah salah satu asas kesihatan yang baik. Pencernaan yang optimum membolehkan badan kita untuk menyerap vitamin dan nutrien daripada makanan dan pecahan dan toksin menghilangkan sebelum mereka boleh menyebabkan kerosakan tidak boleh diperbaiki. Malangnya, selepas beberapa tahun tabiat makan yang buruk, penyerapan nutrien miskin dan toksin membina ramai di antara kita menghadapi cabaran penurunan berat badan telah penghadaman yang sangat miskin. Acupuncture meningkatkan penghadaman dengan cepat. Ini keputusan yang baik adalah tahan lama. Jika anda mengalami sembelit, cirit-birit, kembung selepas makan, pedih ulu hati, loya selepas makan atau sakit perut selepas makan pencernaan boleh dikompromi. Ini seterusnya menjadikan ia sangat mencabar untuk menurunkan berat badan. Menambah akupunktur untuk rancangan penurunan berat badan anda akan mengurangkan gejala dan mendapatkan anda di jalan raya untuk mengurangkan berat badan.

Hormon - satu tindakan pengimbangan!

Bagi kebanyakan wanita, keseimbangan hormon adalah isu besar dalam hidup. Keletihan, kebimbangan, perubahan emosi, gangguan tidur dan sukar menurunkan berat badan adalah tanda-tanda ketidakseimbangan hormon. Komunikasi tanpa gangguan antara tiroid, kelenjar adrenal, sistem penghadaman, sistem pembiakan, kelenjar pituitari dan hati adalah penting untuk kesihatan optimum dan sudah tentu, penurunan berat badan. Keseimbangan ini adalah rumit dan cukup halus. Walaupun yang paling kecil masalah boleh mengganggu keseimbangan ini. Tekanan, pemakanan yang tidak seimbang, alkohol berlebihan atau penggunaan ubat-ubatan, kehamilan baru-baru ini, kencing manis, sindrom metabolik dan menopaus adalah beberapa penyebab biasa yang mengganggu keseimbangan ini. Akupunktur adalah sangat berkesan dalam memulihkan rasa keseimbangan hormon apabila isu-isu berbangkit. Akupunktur juga berkesan dalam meningkatkan metabolisme. Pertubuhan Kesihatan Sedunia mengiktiraf akupunktur sebagai satu bentuk utama rawatan untuk isu-isu hormon. Pendekatan semulajadi holistik kepada kesihatan dan kehilangan berat badan adalah sesuai untuk mereka yang mengalami ketidakseimbangan dalam sistem endokrin. Put up cuba akupunktur metabolism- anda!

Meningkatkan kesihatan dan hilang dengan berat badan kedua-duanya dengan akupunktur

Yang terbaik rancangan penurunan berat badan akan mengandungi jantung menu sihat, sokongan hebat dan bimbingan, unggul herba doktor gred dan shake. Tetapi, jika anda benar-benar berminat untuk melonjakkan kesihatan anda dan berat badan ke dalam zon kejayaan, menambah akupunktur! Sistem yang luar biasa perubatan telah membina kesihatan dan umur panjang untuk beberapa ribu tahun!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar